tisdag 4 september 2012

Dålig uppdatering..

Hej!

Nu har bloggen fått vila lite, det har varit full fart här hos oss, förutom att jag låg hemma i förkylning förra veckan så har jag pluggat hela dagarna eftersom jag hade två muntliga slutprov igår och idag.
Proven gick bra och nu har jag några dagars frihet innan plugget tar fart igen, då är det dags för två nya ämnen!

Nu var det inte mig vi skulle prata om.
Iris mår fint och har anpassat sig till sin tråkiga matte som alltid pluggar, vi har börjat få rutin på morgonen och går upp lite tidigare , startar dagen med en lång promenad.
Nästa månad fyller Iris två år ( som jag har berättat innan).. det är snart dags att boka vaccination.

På söndag är det hundutställning som gäller, Iris får vara hemma, men jag och Carro ska dit och kolla på alla fina Labradorer och Corgisar , köpa lotter och handla roliga hundsaker!

Vi återkommer med mer  uppdatering men nu ska vi hålla kväll!

Tass och Kram
Iris & Mickys

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar