söndag 23 september 2012

Snabb hälsning.

( Bästisarna Iris & Katten Misan)

Så en paus har vi nu tagit i från bloggandet, jag har alltså fullt upp med plugg och allt annat.
Iris har äntligen slutat blöda, en vecka tidigare än vad jag trodde, men skönt för henne så hon slipper sitt dumma tikskydd!
Hela helgen har min storebror varit hos oss och hälsat på , han har rest ner från Västerås för en kort visit och det blev vi glada för - inte minst Iris , hon älskar din Mobror Alex:)
I dag var vi hos mina morföräldrar och där fick Iris massa goda matrester, visiten blev längre än väntat och jag hade planerat dåligt så någon hundmat hade jag tyvärr glömt hemma, men tackvare att min älskade Mormor hade ris och kyckling rester i kylen så kunde Iris skatta sig lycklig åt en alldels extra god middag idag.. men hon fick även torrfoder när vi kom hem:)

Iris ligger nu och sover, slut efter helgens alla bravader, i morgon ska jag handla foder åt henne men annars blir det mest att vara hemma och plugga, vi ska upp i tid och gå en långpromenad såklart:)

/ Iris & Mickys

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar