tisdag 2 oktober 2012

Hösten är här










Här kommer lite bilder och en film från dagens och häromdagens skogspromenad!
Som den badanka Iris är så har hon otroligt svårt att fokusera på mig i närheten av vatten, så idag fick hon helt enkelt nöja sig med att bara sitta och titta på vattnet under tiden vi tränade några enkla kontakt övningar, jag vill ju att hon ska kunna lyssna på mig även om något annat är lite roligare:)

Om två veckor fyller min älskling två år, min fina stora tös:)

/ Mickys & Iris

1 kommentar:

  1. Underbara bilder! Tusen tack för din fina kommentar, du fick mig tårögd så som den värmde. Och utan att vilja verka självgod har du rätt i att Mimi har blommat upp och beter sig som att hon är i sin andra ungdom. Det har varit (och är) en underbar upplevelse att få vara med om hennes resa.

    SvaraRadera