måndag 19 november 2012

Lästips

Hej på er!

Jag och Iris har en riktigt slapp dag idag, men snart ska vi ut på en långpromenad , sen ska jag ordna lite i lägenheten.
I veckan kommer min mammas fina Cocker spaniel hane hit, Dennis heter han och jag och Iris ska passa honom i drygt två veckor, det kommer bli väldigt roligt och Iris kommer nog verkligen att uppskatta det.

På tal om Cocker Spaniel, jag läser en otroligt intressant och rolig blogg som skrivs av en fantastisk kvinna som har en Cocker spaniel tik som heter Mimi.
Mimi är omplacerad flera gånger men nu har hon verkligen hamnat rätt, Svorskan som kvinnan kallar sig, gör allt för Mimi och man kan verkligen se på både bilder och filmklipp att Mimi älskar sin underbara matte med hela sitt hundhjärta, det är väldigt härligt att läsa om dem två, man kan få mycket tips om foder, träning och annat roligt!
I alla fall, här är länken till Svorskans blogg, www.svorskan.se 
Hon har verkligen en sund inställning mot hundar och hur dem ska behandlas, jag önskar att alla som har hund kunde vårda sina fyrbenta vänner lika kärleksfullt.

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar