måndag 12 november 2012

Låg uppdatering

- När jag skapade denna blogg var jag bestämd över att inte blanda in privata saker utöver Iris, denna blogg ska ju trots allt handla om min älskade hund, men idag tänker jag göra ett undantag.
Jag uppdaterar knappt här alls nu för det händer så mycket runt omkring, sådant som inte handlar om Iris skriver jag i min privata blogg och det hör inte till här.
I alla fall.

Det är mycket som händer just nu, det är mycket stress och oro, det har hänt mycket saker i området där jag bor på otroligt kort tid.
Iris mår bra och vi är ute och tränar, är ute i skogen osv, jag pluggar och tiden som blir över letar jag ständigt efter en annan lägenhet, vi kommer alltså inte att bo kvar här för detta är inte hållbart.
Saker kommer att lösa sig i sinom tid, men uppdateringen här kommer hållas låg de närmsta taget , men Iris mår som sagt bra och jag skulle inte tillåta annat:)

Något annat jag kan tillägga är att tandborstningen går jätte bra och Iris lägger sig snällt ner och låter sina tänder borstas, hon tycker inte att det är behagligt.. men vem gör det;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar