tisdag 2 april 2013

http://www.elvingsson.com/fastinghalsband

Hej!

Nu verkar våren vara på intåg och Fästingarna lika så, dags att köpa ett bra Anti fästning halsband/medel/chip till sin hund/katt!
Jag själv föredrar Bärnstenshalsband till Iris, jag köpte ett till henne för två år sedan och det gick i sönder i slutet av förra sommaren, Min Morfar råkade av misstag ta tag i de när han skulle hålla Iris och Bärnstenshalsband är inte lika tåliga som vanliga halsband.
Jag skulle ALDRIG använda någon form utav gift på Iris, det kan ge alla möjliga dåliga reaktioner så som utslag, kräkningar.. bara som exempel!
Bärnstenshalsband hjälper tyvärr inte alla hundar, men på Iris funkar det perfekt, och jag beställde ett nytt igår ifrån:

http://www.elvingsson.com/fastinghalsband


Prisvärda halsband och du beställer utifrån hur många cm du behöver, dessutom har du 4 veckors ångerrätt i fall du inte är nöjd + skulle halsbandet av någon anledning gå söder så skickar du in de med 50 kr så lagar dem de åt dig:)

Här är en bild på Iris för snart två år sedan där hon har Bärnstenshalsbandet på sig, och JA det funkar även i vatten och hunden är blöt!
Helt fri från gifter!

1 kommentar:

  1. Vilket härligt foto på en lekfull vacker hund!
    (Tack för tipset du gav mig på min blogg!)

    SvaraRadera