onsdag 1 augusti 2012

Bebisbilder

Bebis tiden flyr förbi alldeles för snabbt , om bara drygt två månader fyller min älskling två år, hur gick de till?

Iris fick bada i havet idag, drygt en timme så nu sover hon som en stock, jag bestämde mig för att inte ta med kameran vilket jag gjorde rätt i, jag var nästan lika blöt som Iris när vi åkte hem!
Det är underbart att se Iris i sitt rätta element, hon lever ut så otroligt!

I morgon ska vi klippa klor och borsta päls, rensa öron och borsta tänder, det är viktigt med regelbunden skötsel, klo klippningen är absolut det värsta hon vet, tyvärr, men måste man så måste man.
Jag glömde påpeka i det förra inlägget att hundar vaccineras en gång om året, oftast runt deras födelsedag.

Jag längtar till September, då är det den årliga Hundutställningen på Sofiero , tycker det är jätte kul att gå där och strosa rundor med Carro, kolla på Corgis och Labradorer, kanske får Iris följa med som en aktivering, men än är det ett tag kvar så vi får se:)
Carro har föresten en underbar hund, en Welsh Corgi Cardigan, underbar kille.
Vips heter han och här kan ni läsa om Carros och Vips träning och andra roligheter:

Här kommer ytligare en bildbomb med bebis bilder:)

































Hälsningar
Iris & Mickys

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar