tisdag 14 augusti 2012

You are my sunshine

Hejsan!

De senaste dagarna har jag rå-pluggat och då har bloggen hamnat på kant ( men absolut inte Iris, vill jag påpeka), men nu är det lugnt igen så de närmsta dagarna ska jag försöka lägga upp lite nya bilder på min prinsessa.

- Jag nämnde i förbifarten i förra inlägget att Iris har väldigt ofta galna roliga saker för sig, idag är inget undantag!
Även om jag studerar distans så måste vissa saker ske muntligt, på Engelskan tillexempel, vilket innebär att man spelar in en snutt när man pratar om något som man fått i uppgift - till saken, i all fall, jag har headset på mig för då hörs det bättre, men nu när jag satt här och spelade in så klev Iris i vanlig ordning upp i mitt knä och la sig, inget mer med det, fråns hon bet tag i headsettet och drog av mig det.. jo man tackar , så mitt i min inspelning börjar jag skratta utav bara den så nu får jag göra om allt ihopa, tack min älskade Iris!

Som ni vet cyklar jag med Iris ibland, jag måste verkligen ge henne beröm för hur duktig hon är, hon bryr sig inte om en hund kommer gåendes när vi cyklar förbi trots det ringa avståndet, hon har bara fokus framåt och på mig!

Vi cyklade en runda igår, genom Fredriksdal där det är grusigt underlag, jätte härligt och Iris tycker det är superkul också!
Idag har vi klippt klor och borstat päls, inte till Iris stora förtjusning direkt men det måste göras!

I morgon får vi fint besök och det ser vi mycket fram emot, det är min kära Mormor och Morfar som kommer och hälsar på, Iris älskar dem verkligen och dem lika så mot henne:)




Nu ska jag och tösen ut på promenad!
Ha en härlig kväll gott folk.

Tass och kram/ Iris och Mickys

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar